I Love You, Man

 2009.04.28. 14:40

 Mozifanatikuson voltam, így megnéztem két filmet teljesen, s kettő másikat csak félig. Ez volt az utolsó film amit láttam, és erre mlékszem talán a legjobban, de már eléggé fáradt voltam, nem döntötem magamba a redbullt.

A film nagyon jól kezdődik, pörög, van esemény, tök jó, de a közepétól teljesen lendületvesztett lesz, és már unalmas. Lassan, vontatottan halad a történet, nem töténik semmi. Végül a végére egy kicsit még utolsó erőfeszítések képpen kicsit jobb lesz, de nem jó.

A filmből teljesen hiányzik a megszokott csúcspont-mélypont-feloldás hármas. A csúcspontig eljutunk, de utána csak egy kis ereszkedés van, és megállunk, a végére egy kis enyhe emelkedőjön, és vége. Ha számokra kéne lefordítani, akkor a maximum 10, a "nagy mélypont" kb 7 és a vége 7,5.

Elente azért is tetszett a film, mert a How I Met Your Mother sztárja Jason Segel játszik benne, és a Jóbarátokból is ismert Paul Rudd a főszereplő.

Jason Segel egy nagydarab laza ember, és ez a mozgásán is látszik. egy laza, kissé szétesős lekvár. A sorozat után kissé fura volt a nagy csajozós karaktere, annyira nem is illik hozzá, de nem volt rossz. Színészenk nem egy tomkrúz, de nem rossz.Paul Rudd pedig a kicsit papucs, szerelmes jólkereső vőlegényt alakítja. Ő se a legjobb színész akit valaha láttam, de jó volt. Viszont a csaja eléggé antipatikus volt, nem is szerettem, színésznek se volt annyira jó, de nem volt annyira nagyon szar. Végülis nem Amanda Bynes. Vagy marykateandashleyolsen.

Összeségében nem volt rossz film, és amellett, hogy igazából nem szólt semmiről, nem volt tanulsága, és csak egy tipikus hollywoodi szar, ahhoz képest nézhető volt. De pénzt nem adnék ki érte. 6 pontot megérdemel talán.

6/10

Címkék: 6 paul rudd i love you man jason segel

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodrabszolgaja.blog.hu/api/trackback/id/tr811091505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása